Någon?

Godmorgon kanske inte är rätta ordet att säga just nu, kanske goddag?
Nej jag har faktiskt varit uppe sen 10 men har inte fått så mycket gjort än så länge..
Ska snart bege mig in till stan och in på wellnes för att köpa lite mer soppor, jag kör nog ren kur en vecka till.
Sen måste jag in på bokia och köpa mig en ny kalender, har varit så duktig att jag har tappat/städat  bort min.'
Fredag den 13 är det idag också, men jag tror jag hade min otursdag igår!
Jag försovde mig för första gången sen jag började jobba, så 7,05 ringde min mobil och jag fick panik och var på jobbet 20 minuter senare!
Jobbade igen timmen jag hade sovit bort och jobbade över 30 minuter till.
Men men, pappa har iaf lagat min cykel nu så nu kan jag använda min egen äntligen!


Nej nu ska jag gå och koka mig en kopp kaffe, fast vi har bara billigt äckelkaffe hemma.
Jag ska fara in på ica och köpa lyxkaffe! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0