nu blir det ingen mer sol, typ.

Hade världens skönaste söndag igår..
Låg och solade hela jävla dagen, syndade med pizza och iskall cola på jennys balle. (haha det där lät skumt, eller är det bara jag som har snuskig fantasi?) Sen bollade jag, jenny och koutsa gris, haha det var tider det haha.

Idag har jag jobbat, och som alltid när jag har mina vita jobbar brallor så får jag mens, det slår tammefan aldrig fel!
Så nu i kväll är det självömkan som gäller.
Håller på att tanka ner confessions of a shopaholic, har tinat upp hallon, har B&J half baked i frysen och en 70% mintchoklad i skafferiet, slå deru! * Synda synda synda*
Men det får man göra extra mkt en gång i månaden ;)

Fan jag köpte ett kubb idag med, så nu blir det tävling i helgen då med bira och grillning?!
snälla gode herre om du nu finns där uppe, ge oss sol då?!

Nej nu är filmen klar, TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0