vad hände med myskvällen?

Efter en hård jobbar helg hade jag sett fram emot att ha en myskväll med baby.
Men vad händer, jo han somnar! Går inte att få liv i honom så jag låter honom sova vidare...
Borde gå och lägga mig snart jag med, jobbar i morgon med. sen är jag ledig tills på torsdag iallafall.

Håret blev lite väl ljust haha, men det brukar ju lugna sig efter ett tag, sen blev det lite mörkare i hårbotten men det fixar silverschampoot.
Annars har jag som haft flyt på hårsidan haha, efter två sligningar och en färgning är jag blondare än innan.
Jag fyndade samma plattång som innan på baresso för halva priset, och ska ta och klicka hem lite nytt löshår snart.
Funderar på nailslingor igen, men njaa, det blir nog det gamla vanliga.

 
Nej nu ska jag hoppa in i badet, ta några värktabletter och gå och sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0