inte haft ork.

Till att blogga dom senaste dagarna.
Nyårs blev precis som förväntat. En för full pojkvän som var allmänt jobbig och dryg som alltid då han dricker.
Han har fått hur många chanser som helst att bättra sig men så fort spriten går in så far vettet ut.
Nyårs, jobbet och en förkydning som är på G har minst sagt sugit musten ur mig och jag orkar inte lyfta ett finger när jag är hemma.
Igentlien behövs det lyftas en massa fingrar för det ser förjävligt ut här.

Nej nu ska jag ta modet till mig att gå in på internetbanken och se hur mkt pengar av lönen som är kvar.



haha Z beställde 3 skrov till sig själv på nyårs, gissa vem som fick betala?!
Sen näe vi kommer hem så sätter han sig i en snödriva och surar, sen kom han hem och gick direkt i säng.
Gissa vad som stog kvar på bordet, om inte 3 orörda skrov som fick åka i soperna!

Kommentarer
Postat av: Lena

Herregud jag skulle bli tokig om min pojkvän gjorde sådär, stackars dig :(



Hoppas det är bra med dig!

2009-01-09 @ 22:01:58
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0