storm!

Snacka om att det är snöstorm här i skellefteå.
jag, Z och J skulle fara iväg och handla på maxi, och vi hann köra fast 2 gånger!
Självklart blev jag och jenny tvugna att putta på.
Första gången vi körde fast var på parkeringen, men vi fick hjälp efter 20 min typ, snacka om att vi frös!
sen på hemvägen körde vi fast också! Men vi fick hjälp att putta då med!
Tur att det finns snälla människor.


min förkyldning blev nog inte så mkt bättre av att stå ute i kylan och frysa med snö fulla skorna.
Men jag har inte tid att bli sjuk heller eftersom jag jobbar hela helgen och det blir mkt pengar om man ska vara hemma!
Nej jag ska kurera mig i soffan nu med mitt duntäcke,
haha jag köpte glass, men det är man då fan inte sugen på nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0