Sakta men säkert börjar jag vakna till liv.

Jag har legat avslagen i feber och hosta från helvetet hela helgen.
Jag mådde ju som sagt dåligt i torsdags och hade lite feber innan jag for och jobbade i fredags.
Sista timmarna på jobbet var sjuk jobbiga och jag kände mig helkonstig.
prövade tempen när jag kom hem och den visade 38.9.
Så hela helgen har jag legat, nu har äntligen febern börjat sjunka och jag känner mig någorlunda normal om man tar bort hostan och alla nysar som gör att det sprutar snor överallt.
Tur att jag är ledig fram tills på onsdag då hinner jag nog piggna till helt.

Fick mig en överraskning idag också, min beställning från CS har kommit, men jag åkte dock på moms men det var något jag hade räknat med eftersom dom har blivit lite hårdare på det.

Om någon timme ska jag för första gången gå ut genom dörren på nästan tre dagar haha.
Pappa ska följa med mig upp på rusta och kolla på lite tapeter till fondväggen i köket, sen in på ica maxi för lite handling.
Det enda jag har ätit i helgen är typ päronsplit och fruktsoppa så det kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0