Merlyn's temavecka

Nu ska jag vara med i något jag annars aldrig brukar vara, nämligen "temaveckor"
Men Merlyn's var så rolig att det började klia i fingrarna direkt!
GODISTEMA =)
Jag börjar idag så det blir både måndag och tisdag i samma inlägg.
(Jag vet att jag måste köpa en ny kamera, haha den jag har nu har 6 pix och fångar inte upp alla färger och skimmer osv.
därför har jag försökt fixa skärpan i ps.)





Min tolkning:

Jag använde:
* Eyeprimer clear, MUS
* Microshadow muffin, MUS
* Microshadow menthe, MUS
* Cybershadow Silver, MUS
* CS Ultra Shimmer 88 Eye Shadow Palette
* Cake eyeliner black, MUS
* Mascara, Diorshow





Min tolkning:

Jag använde:
* Eyeprimer clear, MUS
 * Microshadow Muffin, MUS
* CS, Ultra Shimmer 88 Eye Shadow Palette
* Eyedust lollipop, MUS
*Dior smoky light palett (Den vita skuggan)
 * Cake eyeliner, MUS
* Isadora inliner, satin white.
* Mascara, diorshow.



Kommentarer
Postat av: merlyn

Vad roligt att du hakade på! :D kram

Ska försöka ha ett tema varje vecka :D eller varannan eller nått sånt :) kram

2009-02-10 @ 19:23:36
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Tycker du gör det jättefint! :)

2009-02-10 @ 19:43:39
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0