Duktiga jag, eller nått.

Jag har faktiskt hunnit med ganska mycket idag.
Först var jag på wellnes och köpte cambridgesoppor för två veckor frammåt och bokade en ny tid.
Hoppas värkligen jag klarar det här nu, jag måste!
har kommit på ett belöningssystem åt mig själv. För varje "delmål" eller vafan det heter så får jag köpa mig ett par skor, haha!
Det var en bra deal med mig själv och jag började idag med första köpet ;D
Ska försöka köra ren kur i en månad nu.

Sen var jag och kollade synen och plockade ut lite bågar som jag tog hem och ska testa vidare...
Haha jag betalade då inte för synundersökningen, hoppas då man att det var inräknat i priset när jag betalar bågarna! =P

Nej jag måste gå och lägga mig nu, börjar jobba halv sju i morgon bitti så tiden börjar vara knapp innan jag ska upp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0