SOOOL!

Jaha, vad har hänt sen i fredags då?
Inte speciellt mycket, jag har jobbat och stökat på sen har baby fyllt ett år närmare gubbe.
Men han blev nöjd över tårtan iaf =P

Igår var vi effektiva och var ute och gick och tränade pilates för att sen bänka oss i soffan för att se Fatso
Haha så jävla sjuk film, men jag har sjuk humor så jag tyckte den var skitrolig!

Och idag är första lediga dagen så jag har faktiskt bara tagit det lugnt.
Började morgonen klockan 10.00  och det första jag gjorde efter dragit upp persiennerna var att koppla på katterna sina heta selar så fick dom för första gången i världshistorien gå ut på baksidan i solen (Dom är innekatter).
Medans dom utforskade (Eller Lillen, Kurt fegade ut ochj satt bara vid balkongdörren) så passade jag på att sola och ta mig en rök, de satt gött.
Att lite sol kan få en att må så bra. Men nu har den gått i moln.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0