Put a finger or two in my throat.




































Ursh, jag mår så illa!
Skulle helst av allt vilja
stoppa fingrarna i halsen och spy, men då har jag ju kräkfobi så det gick inte heller haha.

Anledningen till detta är min middag,det blev för mycket och för fettigt så min mage totalstrejkar just nu, hur ska det då i morgon när jag ska till Jenny och nörda lord of the rings med B&J, ost, saltiner och Vin?!

Det är bara att härda jag ska fan trycka i morgon, och har jag tur så blir jag lite på lyran också, det var ett tag sen jag fick vara det ^^,

Vad har annars hänt idag då förutom min brakmiddag?
Jag har jobbat, varit och handlat med mina sista slantar, sett family guy och lekt i Ps.
Jag börjar lära mig lite nu.

Nu ska jag borsta gaddarna, krypa under täcket och lösa korsord som en annan jävla kärring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0