wiie.

Åh, innerst inne måste jag erkänna att det känns underbart att vara tillbaka på jobbet.
Men är sådär härligt slut när man kommer hem och man slipper sitta hemma och inte göra ett skit.
 
For till mami och papi när jag slutade och mamma skickade med hostmedecin! YEEEY.
med morfin. Haha får ta mig en stor jävla klunk så kanske jag somnar inatt.
Sen frågade mami om jag skulle med till piteå och luleå på torsdag, hummm.. det låter frästande, dollarstore i pite sen Luleå shopping!
Fast då suger det ju att jag får lön på fredag, baby får sponsra.


Sitter ute på ebay och kollar runt, är sugen på en Ultra Shimmer 88 Eye Shadow Palette.

Iof så har jag ju den jag köpte från tradera som är underbar. Men man kan aldrig få för mycket.


Sen fattar jag inte hur folk tar kort på smink, det går inte haha, inte för mig iaf får inte in skärpan, eller så har jag en sugig kamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0