det var ett tag sedan...

Men det har endå inte hänt ett skit!
Under hela min "lediga vecka" var jag krasslig, sov dåligt och jobbet ringde mig varje dag endå.
Sen när jag började om att jobba igen så blev jag apsjuk första natten och gick hem en timme tidagare.
Är fortfarande inte helt kry, hostar sönder mina lungor med grön,gult slem. mmm koooosigt!!
Ska iaf ut och jobba i morgon.
Tur att jag inte börjar förenst tolv, min dygnsrytm är totalförstörd, kan inte sno om helt...

har iaf bara varit hemma i helgen och varit nykter.
Igår fick steff barn, en liten Kevin :)
Vi ska få komma upp på bb i morgon, men då jobbar jag ju självklart...


Har varit duktig idag och rensat garderoben ordentligt + tagit bort alla sommarkläder och tagit bort sommarskorna från skostället och satt in vinterskorna.
Fint blev det iallafall, får se hur länge det håller då =P

 

har även hunnit tvätta idag också. och gissa vad som låg i tvättkorgen när jag skulle sätta mig och vika och lägga in allt tvätt!

Favorit leksaken hade visst också fått följa med upp.



nej nu ska jag sätta mig och försöka pilla iordning en bloggdesign, den förra är hoie!
(Elin fattar)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hey hooe :P

2008-09-21 @ 19:25:58
URL: http://elinlindgren88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0