uppe med tuppen.



Haha det är inte ofta man är uppe så här tidigt en ledig dag.
men blev väckt av vetrinären så sen kunde jag inte somna om.
Kurt ska få fara och vaccinera sig och göra en rutinkontroll tio  över tio, stackar mammas bäääs.
Har klippt klorna på honom nu så han inte klöser sönder allt och alla =P






Annars då, är sjuk igen!
Kände mig krasslig igår när jag var hos hedlund, sen i morse när jag vaknar så känner jag att hela ansiktet är uppsvullet!
Bihålorna är fan igenproppad, lock för öronen och halsen är som taggtråd.
Känns som jag har feber med, men vågar inte kolla...
Jobbar ju fan i morrn och behöver värkligen jobba!


Jaja, nu måste jag skynda mig att göra mig iordning.
Måste fara och hämta upp transportburen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0