sötnöt.

måste få berätta.
igår när jag skulle borsta tänderna så märkte jag att något inte var rätt på hyllan framför spegeln, men tänkte inte så mycket på det utan fortsatte borsta gaddarna.
men sen när jag skulle ställa tillbaka tandborsten, vad finner jag då?
Jo en av mina vita lattemuggar!
WTF? vart var mitt fina vita tandborstställ?

JO det hade Z tappat ner i badkaret så att det hade gått sönder i tusen bitar.
Så han hade smygit dit en mugg istället, för att jag inte skulle bli sur.
haha fan det tog flera dagar innan jag märkte det.
Jag har en liten lurefix här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kul att di kikade in,spegeln är köpt på Hon & han i lindesberg men den är tillvärkad av sia så den finns nog att ta hem i olika inredningsbutiker,,mvh malin

2008-10-15 @ 09:09:27
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0