sömntuta.



Skitrumpan Hedlund snarkar i min soffa!
Vi skulle ju se klart sex and the city filmen, hon går inte att väcka heller, har petat i henne ett antal gånger, men får bara ett stön till svar, haha.
Jag ska vara snäll och låta henne fortsätta sova.





Annars då?
Blev så att jag for upp på akuten, trots jävligt dåligt bemötande av sjukvårdsrådgivningen.
Har typ fått nå jävla förkyldningsvirus i lungorna och halsontet kommer ifrån att jag har "hostat sönder" min hals så att den sväller upp.

Så fick utskrivet hostmedecin och kortison spray till bihålorna.
det underbara kalaset gick på 600 kr!!!
FY FAN!

Aja, ska försöka sova en stund.
Natti natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0