nu var det gjort iaf.



Kan inte sova så jag har suttit och betalat in alla räkningar.
Haha fan jag är inte rik den här månaden, fast det brukar jag ju aldrig vara heller, men nu är jag fan fattigare än jag varit på länge!
Men den som spar han har eller hur var det nu?





Ska strax gå och lägga mig tror jag, måste bara nöta lite mer guitarr hero.
Jag är tönt och försöker bli king på hard.

Men jag måste försöka dra mig till sängen senast fyra iaf.
Ska upp tidigt och fara på stan. Har för mig att shamania har drop in mellan 13-15 om jag inte minns fel?
ska inn och be dom skruva loss mina kulor, dom har kilat fast!
Sen ska jag köpa en ny stav.


Kanske händer en och annan förändring i morgon med, om jag inte fegar ur, och nej det är inte ett nytt hål jag pratar om nu =p

Aja. hoppas ni sussar sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0