Nu finns det ingen återvändo.

Sitter med toningen i håret nu, haha jag är nervös.
Hasselnöt blir färgen :)
Har fan haft blondt i två år så jag kände att det var dags för en förändring + att håret tar så jävla mycket stryk av alla slingningar och blekande.
Så nu ska det få vila fram tills sommnaren! hehe då ska jag misshandla det blondt igen.

Aja, skulle ju som sagt fara  in till julia idag.
Men vafan då har dom slutat med dropin och det var bara tidsbokningar. blä.
Får vänta tills nästa vecka då typ...

Annars var jag duktig och höll hårt i slantarna på stan.
Det blev endast:
* typ nån primer till håret så det inte skulle bli grönt.
* Toning
* En sjal.
* bambu örhängen.
* två diadem
* bobby pins eller vad det nu heter
* Solpuder
* En ny maskara.

Haha jag behövde faktiskt nästan allt det där :P
Nej nu ska jag gå och skölja ur färgen, håll tummarna att det inte ser förjävligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0