GAAAH!

Jag vill på IKEA nu!!!
Det kliar i fingrarna, vill göra om hela hallen i vitt, tapetsera om i nån läcker tapet, + att jag vill ha bort den fula röda tapeten i köket och tapetsera i vitt med någon fondvägg.

Det som står högst upp på listan är:

* En malmbyrå till sovrummet.
* Ny hatthylla  till hallen + en hemnesbyrå i vitt med en läcker spegel ovanför.
* Nya gardiiner till vardagsrummet + köket.
* Ribba ramar.
* Fina glas att fylla i vitrinskåpet.
* En ny soffa, divan.

Haha billigt och bra eller hur + att jag måste betala allt själv eftersom Z inte bryr sig ett skit om inredningg.
Men, om vi nån gång skulle göra slut så är allt är hemma mitt, det ända han äger är en bokhylla och ett skrivbord.

Nu ska jag spara pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0