denna kväll.

har bestått av myspys :)
Jag och baby tog oss en promenix till coop och köpte lite det sista som behövdes till middagen.
Sen hem och laga tacopaj och trycka tills båda tills fick ont i magen och mådde illa istället.

Men jag är en smygare, så jag fiffladfe in en massa levande ljus i badrummet och gjorde ett bubbelbad.
Tyvärr så hade jag bara det äckliga rosévinet hemma så det fick bli trocadero istället i vinglasen.
Sen har vi bara myst.
Nu ligger han och sussar sött, och jag är överaktiv som vanligt.

I morgon ska vi in på stan och kika efter en ny vinterjacka åt mig.
+ ett par nya stövlar på eurosko.
det bästa för mig är att baby ska bjuda på detta, mouahaha.
Jag har manipulerat honom och sagt att jag förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0