Godmorgon.

Klockan åtta i morse slog jag upp mina ögon, jag som hade tänkt sova till tolv.
Börjar inte jobba förenst 3 så jag har lite dötid att ta kål på...

Kom på mig själv av att sitta och titta på löshår för nån dag sedan, haha blondt.
Fyfan vad jag ångrar att jag tonade håret, färgen bara rinner ut så nu är jag typ ljusbrun/ljusröd. NOT HOT!
Jag pallar inte ha det såhär så jag ska våldstvätta det så att färgen rinner ut ännu mer sen blir det att slinga upp det ett antal gånger och sätta in nytt nailhair, trots att jag sagt att jag aldrig någonsin ska ha det mera.

På månad ska jag börja med godislöfte med.
Kan Elin så kan jag med haha ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan jag kan alla :P

2008-11-20 @ 01:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0