nöjd sanna, eller?

Måttligt glad är man över att helgen blev förstörd typ.
var ju som inställd på att jobba idag eftersom det har stått i min almenacka i över en vecka.
Men vad händer när jag halv sju är på jobbet?
JO JAG SKULLE INTE ALLS VARA DÄR. JAG VAR TYDLIGEN LEDIG!

tack och bock kära människor för att ni säger något i förväg.


Baby var iaf söt och hade lämnat en lapp på köksbordet där det stog att han ska laga överraskningsmiddag :)
Sen har väll inte hela helgen varit förstörd, jag överdriver som vanligt.
I Fredags var faktiskt jag och baby på bio och såg indiana jones.
Sen igår var vi hos momi och firade morsdag en dag i förväg eftersom hon skulle bort idag.

Nej jag ska gå och försöka sova lite mer så att jag riktigt kan sno på dygnet. blir två nattpass i morgon och på tisdag, då vill jag gärna hålla mig vaken =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0