kan inte sova.

image267

Vart är John Blund när man behöver honom?
Jag har vänt på dygnet helt nu pga av att jag har jobbat natt... suck suck. sen så hjälper det inte att Z ligger och drar timmerstockar inne i sovrummet och att det är 100 grader varmt här inne.

Har haft världens härligaste dag =)
Betalat in alla räkningar, som inte alls var så mycket för en gångs skull.
beställt hem nytt löshår.
Och har haft myspys med tjejerna.

I morgon blir det stan, fara in och tokhandla lite, men jag ska försöka hålla i tyglarna lite.
Ska iaf in på hufvudsaken och köpa hårfärg och en ny plattång.
Sen MUS för lite solpuder och kanske något annat smått och gott =)

+ Att min beställning från hm ligger på posten och väntar!
JIPPE som jag har väntat på den.

Nej nu ska jag fortsätta och läsa lite tjoller bloggar.
Haha snacka om intriger, det är fan nästan bättre än våra bästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0