inflyttad och snart klar.

Nu ar allt klart och iordning nastan, soffan kommer i morgon kvall, sen sa ar allt klart.
Som ni kanske marker sa fungerar inte alla bokstaver pga att Z har bara installerat engelsk version pa laptopen, och jag fattar inte hur man installerar sant skit sa det far vanta nagon dag.

Maste fa saga att idag har jag varit varldens snallaste flickvan idag, hehe.
For till stan med syrran och handlade lite krims krams till lagenheten och fick for mig att ga och kolla pa skor.. humm valdigt ovanligt.
Hittade inga till mig sjalv sa jag kopte ett par till Z i stallet, behover jag saga att han blev glad?
Han har sprungit runt i lagenheten med skorna pa i sakert en timme for att inviga dom, haha!

Sen har jag varit duktig och gjort hallon smoothies i var nya mixer, den ar het!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0