BUHU!



jag måste typ skaffa glasögon, nu kommer jag att bli ännu mera tönt!
Iaf när jag är hemma, behöver inte ha dom när jag är ute eller nått.
Har överansträngda ögon och ser dåligt på långt håll och har brytningsfel, jippe eller så inte.
Så nu blir jag gammal och grå och får sitta med glasögon framför datorn och tv och när jag läser så att ögonen får vila.

Som tur är så är det ingen bråska med att införskaffa glasögorna utan jag kunde gott vänta ett tag, typ en månad eller så.
men endå, jag är grinig!


En bra sak är väll att jag har fått världens härligaste sommarschema. :)
Jobbar bara två helger, jävligt lite kvällar och slutar oftast mellan ett och två varje dag.
Fast jag har ju heltid så det blir att jag jobbar 5-6 dagar i veckan, men det är det värt om man får sluta tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0