Varför är rubriker så svårt?

Som vanligt så gör jag inte mycket annat just nu än att jobba.
Men gårdagen var trevlig, for till J och myste med en massa trevligt folk, chokladpudding blev min middag eftersom Z hade slut mat hemma, haha ingen ovanligt dvs.
Idag har jag jobbat hela eftermiddagen och kvällen, ska även ut i morgon eftermiddag.
Haha har världens jävlaste tur också, eftersom min inskolning till natten är mot långfredagen, StorhelgsOB till mig, nananana!!!

I morgon ska jag ringa till IKEA snubben och boka resan, hoppas inte allt är bokat redan :S
Sen ska jag ringa moffa och höra om jag kan få sponsring till soffan, syrran fick ju 10papp då borde jag också få det :p.


Förövrigt så fick jag en väldigt obehaglig räkning av folktandvården idag, 840 spänn!
BLÄÄ FÖR FÖRSÄKRING, men då behöver jag iofs inte betala något mer iår men endå!
Sen ska fakturorna från HM och halens betalas in och dom har fortfarande inte hamnat i brevlådan, dom kanske har glömt bort mig, (hoppas det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0