jag och j har blivit spelberoende.

image235

Dom senaste dagarna har varit underbart härliga.
igår åt jag middag med tjejerna (fläskfile och pommes), och bara myste, jag och J fastnade framför sagan om ringen spelet på gamecube, haha nördar som vi har blivit så bestämde vi oss för att kliva upp klockan nio idag för att spela i lugn och ro.
Klockan nio ringde klockan och vi möttes utanför mig för att gå till COOP och köpa nödvändig spel proviant.
Sen dess nötte vi lite GC tills klockan blev fem och vi lagade världens godaste indiska mat.
Efter det blev det lite mera spel.
Haha jag har ångest över att jag inte kan spela dom två kommande dagarna.



Z är och har klassfest och jag sitter här hemma, jätte roligt hmm...
Nej nu ska jag se lite LA INK.
image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0