Här händer det inget alls.

image233


Min helg har bestått av jobb, jobb och lite mera jobb i morgon blir det jobb med.
Får se om jag ska ut tre timmar tidigare än vad schemat säger eftersom det var så lite personal.
Hoppas jag får börja när jag igentligen ska börja, känner att jag är helt slut i kroppen, har sovit dåligt och det har varit mycket spring hit och dit.

Hann iaf umgås lite med Baby, Emil och Hanna i lördags, såg världens sämsta film, typ nåtting no country for old men eller nått. Men det var trevligt med lite sällskap iaf, baby var söt och körde mig till  jobbet i morse med så jag kunde få sova enda tills kvart i sex, haha oj vilken sovmorgon, men han är söt :)
Han kom  förbi jobbet idag med och lämnade av en snusdusa, haha sötnöten hade lagt i en egenskriven dikt mitt bland alla snusar, haha precis som den gamla goda tiden för tre år sedan ;)
Jag uppskattar sånna småsaker så mycket, det kan lysa upp hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0