kom till mamma!



Åh, jag är i stort behov av en ny mobil, eftersom den jag har nu (öhum skit ericsson S500i) suger hästballe och stänger av sig själv, kopplar ner  samtal, kopplar ibland inte upp samtal, knapparna har spruckigt och skalet har lossnat från sidan. Köpte den i typ i januari!
HATAR ERICSSON!
Jag är en samsung tjej och kommer nog alltid att vara det med.
Nej mobilen och väskan från nuknuk blir det första att inhandla när jag får min skatteåterbärig, som självklart har blivit försenad för att vårat underbara skattekontor hade glömt att räkna in en summa i min lön som underbara skellefteå kommun dröjde med, tack och bock!
Bara jag slipper vänta tills hösten, men jag vet då att jag inte kommer att få den före 11 juli, eftersom det stog i brevet.
Jag ska nog ringa till skattekontoret och skälla lite senare idag, sur menskärring som jag är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0