jaha, då var denna helg förstörd!

ÅH!
Hade tänkt att umgås med tjejerna i kväll med en vinflaska och utgång.
Men nej, jobbet ringer i panik för att få ut ett nattvak, och alla vet att jag är dålig på att säga nej, försökte slirka mig ur det men när hon förklarade att ingen annnan kan komma ut och jobba inatt så får jag dåligt samvete och säger att jag kan...
Att jobba natt är en sak, men att sitta nattvak är bland det värsta jag vet... sitta vid en sängkant och hålla koll på andning och puls för att sedan kanske se hur människan glider vidare till andra sidan är för mig psykiskt påfrestande.
Men det ingår i yrket jag har valt, så det är bara att vänja sig.

I morgon blir det iaf vanlig natt.
Sen har jag planerat att vara ledig tills på fredag då mitt sommarschema börjar.
Har intalat mig att jag förtjänar det nu innan, eftersom jag kommer att jobba 5-6 dagar i veckan sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0