jag har tråkigt.


Namn: Sanna
Född: 1988
Hårfärg: Blondt
Hur många hårfärger har du haft: Blondt, brunt, svart, och rött.
Ögonfärg: Melerade.


Har du ett jobb: Jupp.
När börjar du isåfall: Olika, går förmiddag, eftermiddag och natt.
Drömyrke: Barnmorska, barnläkare,ssk med någon inriktning. eller nått sånt, trivs innom vården.
Vilket program gick du på gymnasiet: Omvårdnads.
Körkort: Nope.
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: New York, Kina, Thailand, Maldiverna, London, Paris, Grekland.

Detta attraherar dig hos partnern (utsidan): Ögon. mun och händerna.
Detta attraherar dig hos partnern (insidan): Humor, ödmjuk osv.
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: Hotpants!
Favoritfärg på underkläder: Svart
Pushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: Push-up
BH-size: 80C eller 75D.
Blev av med oskulden: 15år
Önskar du att du väntade med oskulden: Ja!
Hur många fasta förhållande har du haft: Ett stort (Med baby, nu.) + två fjortisförhållanden på några veckor.
Hur många sviniga killar har du träffat:
Ett antal, men humm svingigaste... 3

Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Japp
Har du kysst någon av samma kön som dig själv: Japp.
Vill du gifta dig: Ja det vill jag. Men då ska det vara pampigt och stort!
Vill du ha barn: Självklart, två stycken.
Har du tänkt ut barn-namn: Självklart, nu gäller det bara att få en pojke och en flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0