Jag älskar det här vädret :)

Vaknade sent som en gnu i morse, hade stängt av väckerklockan och lagt den under kudden för att gott sussa vidare.
5 missade samtal hade jag när jag vaknade också, snacka om att man sover hårt ibland!

När jag väl vaknade upptäcker jag att jag är SJUK! jätte roligt, men nu känns det 100 miljoner ggr bättre.
halsontet och huvudvärken är nästan borta, det är bara snoret som har kvar sin bunker uppe i bihålorna.
Men det har inte hindrat mig ifrån att sola, jag tog mitt pick och pack och la mig ute på gräset med J och H sen har jag varit och hämtat löshåret som kom idag, så jag ska sätta mig och sy det sen.

Nej nu ska jag äta middag, det blir heta kräftstjärtar i aioli, ägg och en mumsig sommrig sallad till.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag älskar också detta väder!

2008-06-03 @ 18:33:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0