inte ofta...

Att ens chef ringer tio på kvällen, haha.
Ska få ändra min dag på fredag, och gå ut natt tors till fre istället. UNDERBART säger jag bara :D
Nästa sommar blir det nog att söka natt, kan endå inte sova på sommarnätterna så.

Idag blir det en riktig slappardag tror jag..
Vi ska fara till Lise och Robin och kolla på kissemjau som vi ska ha :)
Ska ta lite kort på sötnöten.

Sen så blir det väll kanske spela sagan om ringen eller nått =p
Hoppas  bara att det inte åskar idag, finns inget värre, i måndags fick jag panik eftersom Z skulle fara och jobba, och jag vägrade vara själv, så jag sprang  i spöregnet till Jenny, iof så bor hon bara två hus bort, men jag var sjöblöt när jag komme fram, sen så satt vi hemma hos henne, åskrädda som vi är båda två :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0