Helgen.

har haft en ganska så lung helg, (som vanligt, jag börjar bli gammal...)

Fredag: Hundvakt åt morsan, solning = jag trodde jag skulle bli brun av brun av barnoljan, men jag brände mig och blev röd som en kräfta några timmar senare, det  har lagt sig ganska bra nu som tur är.
Sen blev det kvällsmys med Z med gomiddag och film. haha bond!

Lördag: Vaknade och gick till J för att sola lite mer, tog en miniprommis med hon och spike för att sedan bege oss hem till mig där det väntade lax och potatis med grönsallad och vattenmelon. Korkade vinflaskan gjorde vi med.
Sen gjorde vi oss iordning för partaj. Festen blev hos mig haha fick lite klagomål av grannen, jippe, skämdes som fan.
Sen blev det balzac. där det blev nån 6:a för mycket osv. träffadade lunkan som man inte har sett på år och dar och vi begav oss till max. kö så innihelvete men Z, R och J roade mig ganska väl, förutom att R är en jävla sadist och juckade mott mitt lår.
traskade sedan hemmåt och fick väääldigt långdragna samtal av en viss person, inga namn här inte.
Sen natti natt.

Söndag: vaknade upp bakis som ett svin, segade mig över till J och satt mig i solstolen för att sedan käka bakis pizza och prata skit.


ööhum, korten som togs var ju alltid lika fina! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0