helgen.

Ja den var ju som den blev :p
hade iaf världens trevligaste midsommar, om man bortser från att jag och Z försovde oss och fick stressa som två idioter.
Vi for iaf till älgnäs och åt middag, festade och tog årets första dopp som var svinkallt, och jag gjorde det ännu värre att trilla raklång från bryggan med handuk och allt.
Har ett antal blåmärken och myggbett.
Vaknade sedan halv sju, bakis som ett svin i ett hus som hade förlorat tillgång till vatten och toa, eftersom pumpen var typ överhettad.

sen for jag och babe hem och mådde dåligt, såg fotbollen, YES RYSSLAND VANN!
Dom tar hem hela skiten.

Och idag har jag sovit och jobbat, ska snart gå och lägg mig så jag orkar ta mig upp i morgon.
Fan vad jag längtar tills helgen, då är jag ledig och det är stadsfesten =)
Få se om jag är för gammal för tvådagars =P

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0