Hej och hå.

Här händer det inte mycket är ledig och det är så underbart skönt!
har tillochmed stängt av mobilen idag, bara för att få vara ifred, fast jag ska nog slå på den igen snart, börja vara lite uttråkad eftersom Z inte är hemma och det är lite för tyst.

Det kliar i fingrarna på mig, vill så gärna beställa hem lite kläder men jag måste snåla :(
Måste spara och lägga undan pengar nu i sommar till andra stora ikea resan.
Har upptäckt att vi har för lite förvaringsutrymme för kläder, skor och mitt krimskrams, så vi ska fara upp och köpa en till garderob, en till byro och självklart fotöljen till soffan, och uträkningen av det kommer att gå på runt 10 000:-
sooo bye bye pengar, fast Z får fan betala fotöljen, jag köpte ju soffan och allt annat vi äger och har här hemma!

Nej nu ska jag gå och blåsa och platta håret.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0