Gäsp!

image277Nej nu borde jag verkligen gtå och lägga mig, ska upp tidigt i morgon för jag hörde en liten fågel viska i mitt öra att det skulle bli solningsväder i morgon/idag.
Åh, varför kan jag inte gå i säng i tid, förr var jag typ världsbäst på det!

Sen i morgon så blir det att ta kort och lägga upp lite skor jag aldrig använder eller har använt på tradera.
En liten skrammelkassa till GOJANE, mer pengar kommer ju sen med skatteåterbäringen :)
Fan att tullen ska vara så jävla dyr, annars skulle man kunna klicka hem därifrån som man gör med h&m.

Nej nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen krypa ner under duntäcket, och ja jag sover alltid med duntäcke, även fast det är sommar och stekhett inne i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0