vilken dag.

började med att jag försovde mig, missade läkartiden!
Så nu måste jag ringa och boka en ny... + att jag får en extra räkning. JIPPIE!
har inte hänt så mycket annat, eller jo just fan har ju ätit surströmming med jenny, helena, martin, oskar och yasse.
Gott gott, sen har jag och jenny varit ute och kört vespa, haha kände mig ung igen =)

Z har jag snart inte sett skymten av på tre dagar, han gör inget annat än sover, vilket jag uppskattar jätte mycket på mina lediga dagar!!!
Går inte att väcka han heller, gick in nyss och försökte gosa, då skallade han mig,haha!
Okej det var inte meningen men endå.


Nu sitter jag här med ångest över livet.
Allt känns bara jobbigt just nu... vill bara bort härifrån.



PS. Jag ska få kappan av z ;)
Men nu blev jag osäker om jag ska vänta tills det kommer ut lite mer höstkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0