underbart med en ledig dag :)

Har verkligen sovit ut idag, om jag bortser från att hela sängen skakade i morse så jag vaknade.
Det var Z som hade kommit hem och det satt tydligen en spyfluga på sängaveln som han var tvungen att skaka bort eller nått (han är dödligt rädd för dom, jag tycker det 'är väldigt underhållande att skrämma honom med dom.)

Somnade sedan om och vaknade 14.30!
inte för att jag kommer att somna i natt med det var lätt värt det ;D

Nu är det jobb tills nästa helg.
har för  mig att det är trästocks nästa helg, även om det inte är det så ska jag ta mig en riktig jävla supar helg.
Sen ska jag vara nykter i månad och leva på soppa!
jepp, har äntligen fått foten ur arselet.                   


Nu ska jag lägga mig i badet och hoppas på att min rygg blir lite bättre.
Sträckte mig i ryggen igår på jobbet eftersom jag lyfte fel.
hoppas bara att det värsta har gått över till i morgon.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0