taaz.com

 

Hur kul som helst om man inte orkar sitta och pilla och förstå photoshop =P
Dvs perfekt till mig som är så lat.
Nu blev jag grymt sugen på att färga håret brunt.
Men det får vänta ett litet tag, typ tills jag får lön eller nått.

Syrran ska komma hit en stund, sen ska jag gå över till Jenny och gruva mig en stund för dom kommande blodproverna i morgon, BLÄ!
Ska tvinga henne att följa med och hålla mig i handen för jag brukar följa med och hålla hennes!
Sen var jag faktiskt snäll och la armen sådär lite romatiskt om henne igår när hon var lessen när vi satt och såg SATC, haha.
Ska faktiskt gå och se den en gång till så jag får böla lite mer, men då ska jag gå med syster yster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0