sugen.

Är grymt sugen på en Samsung SGH-U900 Soul.
Hello skatteåterbäring vart är du?!
Tacka vet jag samsung, min ericsson har totaltpajjat och vägrar starta efter han hängde sig.
Men samtidigt känns det värt det att lägga ut 4 papp på en mobil jag vet att jag kommer att tröttna på om ett halvår?
det återstår att se.


Har varit hemma hos mami och papi och blivit bjuden på mat.
gott gott. Dom hade även rensat ut lekstugan med mina och syrrans barngrejjor som vi skulle ta med oss hem.
HELA SJU FLYTTKARTONGER, och det är mer!
Roligt att titta igenom, läsa pärmarna från barnsben och alla teckningar morsan har sparat osv. För att inte tala om alla jävla barbie dockor!

Hittade även tvärflöjtsböckerna nergrävda bland allt skrot.
Tänk att man fortfarande minns hur man gör och att notläsningen fortfarande sitter inpräntad i huvudet.
Visst jag spelade i nästan 5 år så det har väll satt sina spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0