pust och stön.

Haha, jag försöker återhämta mig ifrån fredagen.
Är jävligt sliten och har ont i varenda muskel i kroppen. Men kul hade jag, tror jag?

Kvällen började med att jag slutade jobba klockan nio.
Kom innanför dörren och festen var redan igång. Skyndade mig att byta kläder och sminka mig lite.
Sedan var det bara att hälla.
Drack alldelens för fort 7 cider och ett glas vin på ca två timmar.
Sen in på krogen, har fått veta att jag blev bjuden på 2 6:or och två cider.
KOmmer ihåg att john vann fyra hundra  och bjöd laget runt.
Sen är det svart en stund tills jag blev utsnörd.
Och steff kom och hämtade mig.
Haha vågar inte se filmen som dom spelade in på  mig :p


Nej men, ibland får man lov att gå överstyr. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0