maskerad.

Jag och Jenny har suttit och planerat våran kommade 20års fest, eftersom vi båda fyller ganska tätt inpå varandra har vi bestämt att slå ihop och ha brak party.
Kommer att bli hur fucking nice som helst. Vi har redan hittat lokal som rymmer typ 200pers, så den ska vi hyra.
Sen temat är maskerad, självklart kommer alla tjejer att vara dirty så jag och jenny ska slå till lite extra och beställa hem lite från leg aveny, eller iaf jag.
Till detta ska vi boka sminknig på MUS så allt blir perfa!
Är man inte utklädd får man inte komma in =)
Wiiehoo, nu är det bara att dricka soppa som fan och träna som en jävla idiot så jag kommer i klänningen!
Ska nog köpa den här :


BANTA BANTA BANTA!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja, det skulle vara jättegulligt!

[email protected] :)

2008-07-15 @ 12:53:09
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0