magsjuke sanna.

INTE ROLIGT!
vaknade flera gånger i natt av att jag mådde illa och att det körde runt i magen.
Tänkte inte mer på det uten klev upp i morse och gjorde mig i ordning till jobbet, måde fortfarande apa och sprang på toa och gjorde nummer 2, 2 ggr!
bet ihop och tänkte att det kanske var plättarna från igår, att det kanske blev för mycket laktos.
Eftersom jag börjar halv sju så är jag ensam på jobbet tills sju. Hinner bara dit och tar raport så ringer en arbetskamrat och säger att hon har magsjuka och spytt hela natten!
Då börjar man ju må ännu bättre.
For iaf hem när dom andra kom eftersom då åkte frukosten hiss i halsen.
Och nu sitter jag här med magknip och kvälvningar och gör allt för att slippa kräkas trots att jag vet att jag igentligen behöver.
FY FAN!
och dåligt samvete får jag också eftersom det är helg, och ont om vikarier.


Tröstshoppade lite grann på halens:





Kappa (svart) : 699:-
Bälte: 179:-
Knästrumpa, grå + vit: 59:- st
Topp: 129:-
tunika: 129:-
Stövel: 299:-
långskorta: 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0