Härligt!



Jag älskar vädret! Hoppas att det håller i sig hela veckan för jag är ledig torsdag-söndag!
igår var jag Rickard, sara och Z i hampen och badade, eller dom badade jag pressade på min bleka hud, men lite färg lyckades jag få.
Sen for vi till Strå så Rickard skulle få hoppa från bron, jag och sara höll förövrigt att bli överkörda av tåget!

Jag: Sara vad är det som låter?
S: Humm jag vet inte.
Jag: Kan det vara tåget?
Båda tittar bort mot kurvan och ser tåget och springer för våra liv!
Haha.

(vi stog mitt på bron nästan och tågrelsen går över bron.)

Nu ska jag gå och vila i en halvtimme sen ska jag fara och jobba.
Det känns som det kommer att bli en jobbig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0