dags att gå och lägga sig?

Har lite ångest över att jag inte har gjort ett skit idag!
Eller jo jag har diskat all jävla disk och fixat iordning i byrån lite. Inget annat, haha.
Men det har varit skönt att slappa. nu känner jag mig utvilad igen, och redo för en ny jobbarhelg.
Fredag, lördag, söndag. Sen ledig måndag.
Blev jävligt glad när telefonen ringde idag, ska få byta ut dagtiderna i veckan till natt.
JIPPIE =) inget slår nattob på vardagar, + att jag får ihop ännu en timme extra. Fast jag behöver inga fler timmar den här månaden, jobbar redan 178 timmar.
Det tar kål på en, men jag behöver pengarna.

Nej nu är Z och rycker mig i nattskjortan.
dags in i sovrummet och se family guy :)
haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0