Tråkigt.

Vilken ålder började du revoltera?
När jag var 15.
Bra egenskaper med dig själv?
Förstående och öppen.
Dåliga egenskaper med dig själv?
Kort stubin och tjurskallig.
Är du tacksam över ditt liv?
Självklart.
Har du fått psykisk professionell hjälp någon gång?
Ja.
Brutit mot lagen?
Ja.
Hur många TV har du/ni?
4.
Datorer har du/ni?
3.
Rum har du/ni?
4, snart 2 hoppas jag.
Är du emot rökning?
Nej.
Vilka åldersgränser bör sänkas/höjas?
Tycker att det är bra som det är, lite förbannat är det att man inte kan på gå på systemet själv, men det ordar sig alltid och jag fyller ju ändå 20 i år.
Vilket land skulle du vilja bo i?
Jag är nöjd med sverige, vill kanske flytta lite mer söderut.
När var du tillsammans med någon senast?
Är det nu.
Är du en bra dotter/son?
Oftast hoppas jag.
Favoritdricka (ej alkohol)?
Apelsin saft.
Göra efter dina studier om du studerar?

Har redan gått ut, ska nog börja plugga till ssk nästa år.
Senaste sms?
Vars är ni?
Senaste samtal?
Z
Är du emot sex före äktenskapet?
Nej.
Bästa känslan?
Att vara lycklig.
Vill du ha barn?
Ja, men inte än.
Gillar du att läsa?
I perioder.
Favoritårstid?
Sommar.
Hur mår du just nu?
Mår illa och har förbannat ont i magen.
Göra ikväll?
Lata mig.
Vilken startsida har du?
Google.
Vilken talang borde du ta vara på?
Haha, jag har nog ingen sån talang.
Vad är du dålig på?
Komma i tid.
Favorittidning?
Vecko-Revyn och hänt extra.
Var bor dina släktingar?
Dom flesta bor i norrland, vissa i malmö.
Vad tycker du om unga mammor?
Är man mogen för sin ålder så visst.
Favoritblogg?
Jag vet faktiskt inte, har många olika.
Varit med i TV? i vad?
Nej.
Varit med i tidningen? När och hur?
Haha när jag och några till vann "melodifestivalen", var typ sju år gammal.
Talang vi inte visste du hade?
Jag kan prata med munnen stängd.
Favoritskådespelare kvinnlig och manlig?
Har ingen.
Hemmafest eller gå ut på krogen fest?
Krogen.
Är du troende?
Nej.
Har du åkt fast för snatteri någon gång?
Nej.
Vad ville du bli när du var liten?
Tandläkare och barnmorska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0