Rädda mackan, död eller levande!

Nu är jag äntligen hemma, eller jag har varit hemma en timma haha.
Jag är så jävla otur så det fan inte är sant, idag när jag hade rast och skulle äta så blev nudlarn överkokta och jävligt äckliga och oätbara.
Sen nu när jag kom hem var jag jävligt hungrig och bestämde mig för att göra en god äggmacka med kräftstjärtar som ligger i nå gegga.
Först så blev äggen okokta så dom fick jag snöra åt skogen, men tänkte att det räcker med sallad och kräftstjärtar.
När jag äntligen är klar så lägger jag dom på en tallrik och börjar gå mot bordet.
Det första jag gör att klanta mig så att båda mackorna faller ner i golvet, med allting neråt, självklart!

Blev helt jävla hysterisk och hotade mackorna att jag skulle ta livet av mig och sen gräva ner mig, men jag tror inte att dom lyssnade, dom låg fortfarande kvar på golvet och hånflinade åt mig.

Jag ska aldrig mer äta en sån macka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0