okej, nu är jag farlig för mig själv.

Sitter och shoppar lite för mycket nu känner jag. Internet är det bästa som finns!
Jag har intalat mig själv att jag förtjänar att handla lite grann eftersom vi antagligen inte fick lägenheten, dom har inte ringt idag så det är nog kört.
HM Club har ju världens super erbjudande, halva reapriset, det kan man faktiskt inte tacka nej till.
Och sommarkläder behöver man alltid.

image216

Passade på att klicka hem lite skor från skopunkten med =)


Nej nu ska jag gå och lägga mig, annars kommer jag att slösa ännu mera pengar.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ebba

Snygga skor :D Fast jag gillade inte riktigt klackan på den första, men de kanske bara ser lite sådär ut på just bilden :)

2008-01-31 @ 16:21:26
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0