man kanske ska skriva nått om nyårs?

Iaf så började nyårsafton hos mig med tjejerna, mys middag och 4 timmars tjatter och göra sig iordning.
Jonas kom och roade sig av att sitta och lyssna på vårat fylletjatter och problem med ögonskugger.
Han skjussade oss sedan till Z och där dom andra var på bladgatan, där stannade vi inte länge max en timme, vi åkte sedan vidare in till stan, där vi var hos nån som bodde ovanför monaco, riktigt trevligt faktiskt även fast vi inte kände hälften av människorna.
Jag var förövrigt hes som en skata så jag fick skrika mig fram hela kvällen, (Ni ska höra filmen vi spelade in vid tolvslaget.)
Vid tolvslaget gick vi ut mot balderparkeringen, det var nog igentligen meningen att vi skulle gå till parkbron, men det kopplade inte för alla.
Efterfesten drog sen vidare hos tim.
Sen for jag och z hem, vi övervägde att ringa taxi men kom på att det blir dyrt för oss att tvinga honom köra oss till drivein på max, så jonas fick köra dit oss, payback!

Jag beställde världens äckligaste kycklingbrugare, blev besviken när jag kom hem och insåg att det var senap på. vemfan har senap på kyckling? det blev dagens ilandsproblem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0