Jag lär mig aldrig.

Hade förbannat kul i kväll igår!
Förfest hos JH med massa folk, både gamla och nya, sedan utgång på balzac där det blev alldelens för mycket att dricka och jag skämde ut mig lite inför vakterna...

Vid stängning drog vi oss till mackarna och köpte oss varsin french hotdog (jag hatar korv),och skämde ut oss lite inför personalen där men det var haha trevligt.

Hem till J och man hinner bara lägga sig och känner hur allt snurrar och springa på toa och ligga där en stund.
Det var den french hotdogen det.

Somnade kanske vi fem och vaknade kvart i sju klarvaken.
Kravlade mig hem vid sextiden i kväll och jag mår fortfarande jävel, men det värsta av allt är att jag är peppad på att gå ut igen!
Tur att systemet är stängt haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0